zaterdag 13 mei 2017

Dit was Pasen

Terwijl ik dit schrijf is het buiten koud en nat. Een uur geleden trok de lucht boven Rotterdam dicht met donkere wolken en niet veel later klaterden er dikke druppels naar beneden die ons stadstuintje in een mum van tijd veranderden in een druipend geheel.

Maar hoe anders was Pasen! Een zonovergoten weekend vol zelfgebakken brioche, home made paté en rabarber-frambozen siroop met bubbels. En uiteraard eieren in overvloed...om te zoeken en te eten.


We hebben dus heerlijke gerechten en hapjes gegeten en ja, ik heb overal foto's van gemaakt. Maar om de een of andere reden doen die foto's toch geen recht aan de herinneringen die we met elkaar gemaakt hebben deze Pasen.

De foto's van de ongeplande paasfotoshoot doen dat gelukkig wel. Een weekend met alleen maar wij, lekker eten en heel veel plezier. Dus terwijl ik werk aan mijn volgende blogpost over aardbeien-rabarbertulband, voor nu alleen de foto's van hoe ik mij deze Pasen herinner.



While I write this blogpost it's wet and cold outside. An hour ago the skies turned grey above Rotterdam and thick raindrops fell from the sky and turned our wee citygarden in a dripping forest.

How different was Easter! A sunny weekend filled with homebaked brioche, paté made from scratch and rhubarb-raspberry syrup with bubbles. And of course eggs...to eat and to hunt.

So lot's of good food and yes, I've made pictures of everything. But somehow they don't tell the story of our Easter. 

But luckily the pictures of our impromptu Eatershoot do. They reflect the weekend we had with only us, nice food and lots of fun. 

So while I work on the next post about strawberry-rhubarb turban, here are the pictures of how I will remember Easter 2017.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten