dinsdag 27 maart 2012

Paasversiering a la Circus Edgar

En toen liep ik tegen al mijn principes in vandaag toch met een bos paastakken onder mijn arm; twee zelfs want ze waren in de bonus...ook dat nog.
Omdat mijn kinderen vorig jaar een klein trauma hebben opgelopen omdat er geen paasboom in huis was en ze noodgedwongen moesten uitwijken naar de buren voor enig versiervertier, dit jaar dan toch maar een vaas met kronkeltakken.
Maar aan mijn paastak geen AH-pastel-paasversiering; ik word een beetje simpel van al die vrolijk gestipte of geruite eieren, tafellakens, mandjes en servetten in poederig zachtroze, mintgroen of kuikengeel.
Ik heb echter nog nergens versiering naar mijn smaak kunnen vinden en dus ben ik vandaag maar zelf aan de slag gegaan met Frida Kahlo als inspiratiebron en Edgar als gezelschap.
.
Het schoteltje is van Esther Derkx en het pakpapier van een oude collectie van House Doctor
Eerst heel veel propjes gedraaid van vloeipapier, een doosje lege kwarteleitjes gekocht bij de Action en de eitjes voorzien van een paars lintje (ook van de Action - wat een fijne winkel is dat toch voor dit soort dingen). 
Met al die gekleurde propjes, bewegende lintjes en rollende eitjes kon Edgar uiteraard niet langer stilzitten en ging over tot keiharde actie wat me bijna een paar eitjes kostte:
Ik ben zelf best tevreden met het resultaat...maar over ruim een uur het eindoordeel als de kinderen des huizes thuiskomen. To be continued!


  

1 opmerking:

  1. Hij is hartstikke leuk geworden zeg! En inderdaad beter dan al die gekleurde warboel!

    BeantwoordenVerwijderen