zaterdag 31 maart 2012

Zondagmorgenrapportage

Eitjes op de foto voor de rapportage die ik vandaag moest inleveren tijdens de 5e lesdag aan de Fotovakschool. 
Ik had het idee om 'het zondagmorgengevoel' om te zetten in foto's. Denk: kopje koffie, zonnetje, gebakken eitje en een krantje. Sleutelwoorden 'rust' en 'sereen'. 
Het is me nog niet in alle foto's even goed gelukt. Maar deze foto mag wat mij betreft in de rapportage blijven.
Wat je niet ziet: ik vloekend en wiebelend op een wankele huishoudtrap op maandagmorgen in de dikke walm van vijf gebakken eieren. Het keukenraam onelegant afgeplakt met rafelig afgeknipt patroonpapier zodat het invallende licht niet te fel op mijn eitjes valt. 
En natuurlijk Ed die met z'n harige pootjes over mijn inmiddels koude eitjes loopt en daarna vette voetafdrukjes achterlaat op de houten vloer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten