woensdag 15 januari 2014

Woensdag in de keuken

"Woensdag in de tuin" zit er vandaag niet zo in - de hele dag druilerige, koude regen uit dikke, grijze wolken.
Dus ben ik met de dames de keuken in gegaan om lekker comfort food te maken. Natuurlijk niet te ingewikkeld (zie de vorige post). En wat kan je dan beter maken dan iets met chocola.


Ik had het idee al eerder besproken met de dames en zoals met alles wat met koken te maken heeft, waren ze gelijk enthousiast.
Oudste dochter kondigde gisteren tijdens het avondeten dan ook trots aan dat zij "morgen met mama chocola van rotsjes ging maken!" De broers keken of ze water zagen branden maar, "she had them at chocola" uiteraard.
Het recept is simpel en de dames hadden een geweldige middag.


Dat wil zeggen, tot het op opeten aankwam - "uhh, niet zo lekker".
En nu zit ik dus met een berg heerlijke, pure pindarotsjes wat helaas weer niet zo goed combineert met mijn goede voornemens, het is tenslotte nog maar januari.

Een hap...en weg was ze!

Mochten er mensen zijn die ook aan de slag willen. Hieronder het 'recept' dat ik gebruikte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten