vrijdag 14 maart 2014

Taart en een give-away

Afgelopen week zat ik, voor een project van de Fotovakschool, tot aan mijn nek in de taarten.
Buiten dat het al een tijdje extreem lekker weer is voor de tijd van het jaar, was er niet echt aanleiding voor slingers en slagroom.
Tot ik me dus ineens bedacht dat het 28 februari precies drie jaar geleden is dat ik dit blog ben begonnen. Alle reden voor een feestje dus eigenlijk met taart en cadeautjes.
De taart kon ik ruimschoots afvinken. En de cadeautjes...? Tijd voor de eerste Circus Edgar give-away ever!
Als je een comment achter laat bij deze post, maak je kans op een afdruk van deze foto met citaat van Julia Child ( 20x30 cm).
En natuurlijk bonuspunten als er ook nog geliked wordt op www.facebook.com/Annekruitfotografie!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd An. Wat vliegt de tijd! En briljante quote! Ik ga hier natuurlijk volledig voor;-) Mooi voor in de keuken! Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En ik zou het leuk vinsen om mee te doen aan je giveaway. Drie jaar alweer. Ik ga ook eens opzoeken hoe lang ik het doe. Heb eigenlijk geen idee. Fijn weekend. Groet kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je eerste reactie! Van harte! Dat er nog maar veel jaren van blogs zullen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Al die tijd al trouw fan dus ik hoop dat er nog vele jaren volgen. Groetjes, Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjeetje wat ben je goed! In fotografie en ook nog eens een heel communicatieplan met give-aways! Je buurvouw maakt graag aanspraak op zo'n leuke give-away:-) En mag ik je dan stiekum ook nog herinneren aan die foto's van de jongens (en Eva met de meisjes)....

    BeantwoordenVerwijderen