dinsdag 12 juli 2011

Het kan verkeren...

Heb ik twee posts lang toegewerkt naar mijn fabuleuze foto's van de tuinenreis die ik laatst heb gemaakt, komen er ineens bijzonder veel kriebelbeestjes tussendoor. Inmiddels zijn we gelukkig aan de winnende hand en dus is er tijd om stil te staan bij andere beestjes en vooral bloemetjes!



Een paar weken terug heb ik het circus thuis overgelaten aan 'meneer de echtgenoot' en opa en oma om met zus, moeder en vriendin van mijn moeder naar Engeland te varen.
Mijn indrukken: ons reisgezelschap had zich zonder aanpassingsproblemen op 'De Zonnebloem' thuisgevoeld, het eten was extreem Engels (denk vette worstjes bij ontbijt en avondeten, schijfjes black pudding, melig roerei en doodgekookte groenten) en het hotel stond op een verkeersknooppunt in het pittoreske Ahsford.
Maar die tuinen! En die kastelen! En die winkels!






Volgende keer met eigen vervoer en op eigen tempo: geen bejaarden met hulpstukken en extra veel plek om de aankopen mee naar huis te nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten