dinsdag 28 februari 2012

Hieperdepiep

Vandaag precies een jaar geleden begonnen met dit blog. Zonder enige verwachting maar vol inspiratie om mijn verhalen te vertellen en foto's te delen. 
Tot nu toe vind ik het geweldig en ben ik supertrots dat ik inmiddels zelfs vijf (!) officiële volgers heb. Dank! Ik vind het geweldig dat jullie er zijn en dat ik zo nu en dan een reactie ontvang maakt me helemaal blij.
Ik hoop dat ik het komende jaar nog iets meer structuur in mijn blog kan aanbrengen (wie weet zelfs hier en daar een categorie kan toevoegen als 'boek op maandag' of 'inspiratiewoensdag'...suggesties zijn welkom!). En uiteraard dat ik betere foto's kan maken om hier te delen. 
En dan nu: Feest!

  

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik kijk in ieder geval regelmatig en met veel plezier. Groetjes, Manja (v.d. HS 97A)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! ben een hele trotse zus! vindt het altijd erg leuk om te zien en te lezen!

    x Nies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is nog een volger hoor :-) Al een tijdje maar nu officieel :-) proficiat met de blog. Hier ook een tweeling en een fotografiefan (maar dan vnl portretten). Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen